2023. január 1., vasárnap

Őszi kérdőív

Eredeti publikálás: 2020. szeptember 21.

Szokatlan bejegyzést hoztam magamról egy őszi kérdőív kitöltésével, melyet Klaudiblog kihívásának köszönhetek és kifejezetten tetszett is a megírása. Hát lássuk, hogy hogyan viszonyulok az őszhöz! ^^

 

~ Sorolj fel 3 dolgot, amit szeretsz az őszben!
Hosszú kirándulások/túrák, színpompás táj, változatos öltözködés.

 

~ Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Igazából nagyon sokfélét szeretek, de kiemelném az almás-fahéjas teát és ez talán kifejezetten illik őszi-téli hangulatvilághoz. ^^

 

~ Melyik az az esemény/alkalom, amit legjobban vársz idén ősszel?
Szerdán utazok párom szülővidékére, Nógrád megye északi részére, s tervezünk megnézni néhány szép helyet. Tavaly októberben egy barátommal Visegrádon és a Pilis felső részében jártam 3 napon keresztül, de most már a jelenlegi bizonytalan évben nem tervezek tovább.

 

~ Szereted a sütőtököt?
Nem, illetve az illatát sem bírom. Tökkel kapcsolatosan csak egy ételt szeretek: tökfőzeléket. ^^

 

~ Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
Voltam már ezzel kapcsolatosan házibuliban és szórakozóhelyen is. Kissé rémisztő formában - csontvázhoz és extrém metál énekeshez hasonlítva - voltam kifestve. :D Talán most is érdekelne, de nem tudok konkrétumot. ^^

 

~ Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Változatosan időjáráshoz cserélgetve bőrmellény, kardigán, polárkardigán, bőrkabát, sál.

 

~ Sima sál vagy csősál?
A sima sálakat szeretem, egyszer kipróbáltam egy csősálat és sajnos nem vált be a stílusomhoz.

 

~ Milyen illatokat szeretsz ősszel?
Igazából ebben nincs különbség, de pl. illóolajokból én is szeretem az almás-fahéjas variációt. Bár füstölőket sűrűbben használok és azok valójában nem évszakhoz kötöttek.

 

~ Melyik a kedvenc forró italod?
Elsősorban tea minden mennyiségben, minden évszakban, és minden napon! :D Konkrétan teával indítom minden napomat, illetve sokszor nagy fazékkal többféle teát összemixelek egymással. ^^ Néha iszok instant formájú tejeskávét, illetve régen ittam kakaót.

 

~ Melyik a kedvenc őszi ételed?
Nincs így kifejezetten évszakhoz kötve, de akkor már szintén mondanék bőséges házi levest és töltött káposztát. ^^ A leves nekem inkább zöldségleves, májgombócleves zöldségekkel, esetleg vegyes gombócleves. :-)

 

~ Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Kifejezetten ilyen céllal nem és én nem is vagyok fázós típus. De egyszer vagy kétszer előfordult előző téli szezonban, hogy a munkahelyi irodában egyedül szellőztettem és biztonságból visszatekertem magamra a sálamat. ^^ Érdekes látványt nyújthattam, de én télen is igénylem a friss hideg levegőt. Szerencsére nagyon-nagyon ritkán fázok meg.

 

~ Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
Mivel szemüveges vagyok és ráadásul UV-szűrő sötétedő szemüveget viselek, ezért ősszel nincs értelme pluszban napszemüveget hordani magamnál. Napszemüveget csak nyáron hordok magamnál, ha napozni vagy strandolni megyek és olyankor útközben felteszem a fejemre vagy a napellenző sapkámra. Attól függ, hogy kedvem szerint fejpánt vagy napellenző van-e rajtam. ^^ Így ősszel sajnos teljesen lekerül a napszemüveg, ám az igazi szemüvegem is ugyanolyan hatást kelt. :-)

 

~ Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek az őszre gondolva?
Sárguló falevelek, nagy kirándulások, bekuckózás párommal. :-)

 

~ Kávé, tea, forró csoki?
A lecserélhetetlen tea mellett másik kettő közül választva őszi és téli estékre jöhet a forró csoki. :-)

 

~ Bakancs vagy UGG csizma?
Kisebb és vékonyabb rocker bakancsot vagy túrabakancsot hordok. Határozottan nem is szeretem a bélelt csizmákat, mert rám kevésbé hat a hideg és egy munkahelyen kényelmetlen is volna állandóan átvenni a lábbelit.

 

Köszönöm a kihívást, szívesen vállalnék még ilyen projektet. ;-) ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

40 nyári nap

A Random után újra egy szóló regényt kaptunk Laurától és ezúttal teljesen új oldalát mutatta meg. Előzetes bejelentést nyújtott is róla Laur...